26 Nisan 2016 Salı

ANASTASIA BEVERLYHILLS GLOW KIT GLEAM AYDINLATICI PALETİ



Merhaba,

Yeni bir ürün piyasaya sürüldüğü zaman gerçekten iyi mi kötü mü, anlatıldığı gibi mi, simli mi simsiz mi, bende nasıl duracak gibi kaygılarla hepimiz kararsız kalıyoruz. Bazen iyi ürünler gözden kaçarken o kadar da iyi olmayanları sırf meraktan alıp pişman oluyoruz.

Açıkçası Mac, Nars, Becca, Benefit olmak üzere birkaç aydınlatıcı denedikten sonra çok büyük beklentilerim olmadan ABH Glow Kit'i sipariş ettim. Amacım markaya ait bir aydınlatıcı denemek ve bir fikir sahibi olmaktı. Şunu söyleyebilirim ki piyasadaki sim sim duran aydınlatıcıların hiçbiri aydınlatıcı değil bunun yanında.
Paletteki pan'ler yerinden çıkabiliyor, diğer kit de elinizdeyse (Glow) kendi sevdiklerinizden bir palet oluşturabilirsiniz. Asla simli değiller. Likit aydınlatıcı pürüzsüzlüğünde ve bütünleşme kalitesindeler. Kalıcılık çok başarılı. Üstteki renkler beyaz tene uygun değil gibi gelmişti ama çok doğallar hatta alttaki renkler daha çok ışık veriyor, üsttekiler toprak tonlu hafif allıklar gibi kullanılabiliyor. Gözenek görünümünü belirginleştirmiyor, yağlı görüntü vermiyorlar.
Eğer benim gibi likit aydınlatıcıları Beauty Blender'la cilde yedirerek kullanan ve simli pudralardan aydınlatıcılardan kaçan biriyseniz, en iyisini alayım tepe tepe kullanayım diyorsanız bence seçiminiz kesinlikle bu paletten yana olsun.
Palette sağ üstteki Mimosa rengi, en koyulardan olmasına rağmen en az belli olan, en doğal duran aydınlatıcılardan biri. Onun bendeki duruşu böyle:




Ben Instagram üzerinde güvenilir bir hesap olan Orjinaliburda'dan satın aldım. Size de gözü kapalı öneriyorum. Orjinaliburda'nın sahibi Neriman Hanım, dünya tatlısı, son derece adil fiyatlarla çalışan bir hanım. Sizinle en güzel şekilde ilgilenecektir.

Sevgilerimle


2 yorum:

  1. Gaye'cim, henüz ürünü denemedim. Onu hakedecek kıvamda bir makyaj yapamadım henüz :) ama kesinlikle çok güzel duruyor. Bayıldım. Güzel günlerde kullan <3

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim kuzuşum 😍 Ben de kıyamayıp biriktirenlerdenim aslında, o yüzden artık günlük makyaja dahil ediyorum aldıklarımı. Kullanmadan bozulmasından daha iyi galiba. Sen de güzel günlerde kullan canımm ❤❤❤

    YanıtlaSil