2 Nisan 2016 Cumartesi

MAYBELLINE MASTERCONTOUR CONTOUR STICK, 01 LIGHT RENGİ




Maybelline markası, Drugstore tabir edilen markalar içinde en başarılılardan biri. Çok uygun fiyata üstün kalitede ürünleriyle çoğu zaman hepimizi şaşırtıyor. Ne yazık ki bazı ürünleri tüm taleplere rağmen Türkiye'ye hiç gelmiyor, Age Rewind ve Fit Me kapatıcıları gibi ki bu ürünler instagram hesaplarından düzenli kullanıcılarıyla buluşmakta olan ürünler.

Bu sebepten Mart 2016 itibariyle ülkemize giriş yapan bu kontür duo'su tüm kozmetik severleri çok sevindirdi. Ben Mac'teki rengimle ifade etmek gerekirse NC15 ten rengine sahip biri olarak, 01 Light rengini Watsons'tan edindim.

Bu ürünün sürümünü, süngerle dağıtılmasını ve rengini çok çok başarılı buldum. Aydınlatıcı kısmının göz altına da uygulanabileceğini söylemek isterim ki onda da çok iyi bir görünüm elde ettim. Kontür kısmının kalıcılığıyla ilgili keşke biraz daha kalıcı olabilseydi demek istiyorum sadece. Onu da üste bir toz kontür ürünü ve sabitleyici pudra geçerek artırmak mümkün olacaktır. Alttan açılan mekanizması sayesinde de oldukça pratik, çantaya atmalık bir ürün.

Maybelline'i bu girişiminden dolayı tebrik ediyor, yazımda adı geçen ürünlerle ilgili piyasa araştırması yapmasını gönülden diliyorum.

Sevgilerimle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder