26 Nisan 2016 Salı

RIMMEL LONDON FACE SCULPTING 02 CORAL GLOW PALET




Merhaba,

Her çıkan yeni ürün bizi heyecanlandırırken, raflardan tükenmeden bir tane almakla başkalarının denemesini beklemek arasında kalıyoruz. Ben risk alıp Rimmel'in bu yeni paletlerinden 02 Coral Glow'u edindim. Çoğu kişi diğer paletin bronzerı simli olduğu için bu paleti tercih ediyor.

Açıkçası üç ayrı pudranın bir arada olması, paketin dizaynı beni heyecanlandırmıştı. Ancak pigmentasyon idare eder kalitede. Aydınlatıcı rengi paletteki pudraların en az görünür olanı. Aydınlatıcı olarak pek işlevi olduğunu söyleyemeyeceğim, görünmüyor açıkçası.

Bu paleti kime tavsiye edebilirim? Eğer çantaya atmaktan çekinmeyeceğiniz, kırılır diye korkmayacağınız çok işlevli bir ürün arıyorsanız size uygun olabilir. Bronzer'la kontür yapılabilir, allık rengi de tatlı bir renk. Ben denemedim ama yanınızda taşıdığınız minik bir göz fırçasıyla acil durumlarda bronzer kısmından göze geçiş rengi uygulanabilir, kirpik diplerine far olarak geçilebilir. Aydınlatıcı kısmı belki baz far ya da kaş altı aydınlatmak için kullanılabilir. 

Daha önce Rimmel'in allıklarını kullandıysanız pudra yapısının bu palette de benzer olduğunu söyleyebilirim. Fiyat / performans orantısı açısından tercih edilebilir bir ürün.

Sevgilerimle




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder