26 Nisan 2016 Salı

MAC PERSISTENCE RUJ



Merhaba, 

Meşhur Mac Whirl, merak edenlerce hiçbir yerde bulunamazken onun bir tık açığı ve bence daha güzeli olan Mac Persistence'tan bahsetmek istiyorum bu yazıda. Ben Persistence ve Whirl'ün satışa sunulduğu Matte Lip standına tesadüfen denk geldiğim bir gün, tam da kahverengi bir mat bir ruj arıyordum. Persistence'ı denedim ve çok beğendim. Mac'teki makyaj artistlerinden birine hangisini tavsiye edeceğini sorduğumda, "Kalemi bile yok satan Whirl'ün ruju çıktı, onu alın" diye cevapladı :) Ben yine de Persistence'ı alıp çıktım. Whirl'ün de testerını dudağıma uyguladım Mac'ten çıkmadan önce. Birkaç gün sonra stokta bulmuşken alayım diye düşünerek Whirl'ü de edindim ve birine sahip olanın diğerine ihtiyacı olmayacak kadar benzediklerini söyleyebilirim. Yan yana durdukları görselde de bunu görebiliyorsunuz. 
Whirl'de biraz daha grilik varken Persistence'ta çok hafif tarçın rengi bulunuyor. İşte benim NC/NW15 ten makyajsız sadece allıklı cilt rengimle Persistence'ın duruşu. :))

Ben kahverengi ruj severlere Taupe ya da Whirl'den çok Persistence'ı öneririm. Özellikle saç renginiz benimkine benzerse çok uyumlu duracaktır. Sevgilerimle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder