2 Nisan 2016 Cumartesi

MAC ALL FIRED UP RUJ (RETRO MATTE BİTİŞLİ, KALICI SERİ)



Merhaba,

Mac'in Diva'sı, Ruby Woo'su ya da Taupe'u Whirl'ü gibi temel renkleri dışında çok özel renkleri de var ve çoğu zaman, dışardan bir bakışla bu renklerden kaçıyoruz. Mac All Fired Up da ilk bakışta asla sürülemeyecek bir fuşya gibi görünse de bundan çok daha fazlası.

Mac'in 2015 yılbaşı koleksiyonuyla birlikte çıkardığı mor ambalajlı rujlarının arasında, kalıcı seriden olan All Fired Up ruju gördüğümde asla almayacağımı düşünmüştüm. Yine de sırf merakımdan mağazada ruju sürüp öyle çıktım. Aynadaki görüntüme denk geldiğimde, rujun renginin yüzü ne kadar canlandırdığını, hatları adeta yukarı kaldırdığını gördüm. İyi görünmeyen bir ruj sürdüğünüzde insanların tepkilerinden de ne yaptığınızı az çok anlarsınız. Bu ruj dudağımdayken karşılaştığım bakışlar daha çok beğeni bakışları oldu. Ruj dudağımdayken bir şeyler yedim, içtim ve tekrar aynaya baktığımda rujun hala yerinde olduğunu gördüğümde "ben bu ruju almalıyım" diye düşündüm.

Mac'in Retro Matte yapıya sahip rujları, Matte serisinden daha kalıcı yapıda. Sürümleri bazen daha zor olabiliyor, ancak kalıcılıkları çok daha uzun. All fired up'ın uygulamasında da sorun yaşamadım.

Eğer yüzü canlandıran, kaliteli duran feminen bir renk arıyorsanız bu ruja bakmanızı öneririm.

Sevgilerimle





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder